Frågegrejjsen med syrran !

det här är mina svar!

Jag har aldrig haft sex med någon jag inte vetat namnet på!

svar: joo :]

jag har aldrig nätdejtat!

svar: Nej

jag har aldrig smakat sperma!

svar: haha joo :P

jag har aldrig använt ursäkten det är inte du det är jag för att göra slut i ett förhållande!

svar: joo

jag har aldrig sakt jag älskar dig utan att mena det!

svar: mm, vilket ledde till att jag älskar den personen mer än mitt liv nu

jag har aldrig haft gruppsex!

svar: nej

jag har aldrig haft sex med någon av samma kön!

svar: nej?

jag har aldrig haft en könsjukdom!

svar: NEJ

jag har aldrig fejkar en orgasm!

svar: jopp :D
 

 jag har aldrig blivit påkommen när jag haft sex!

svar: joo


jag har aldrig haft sex utomhus!

svar: nej

jag har aldrig haft sex med mitt ex!

svar : ehm, joo?

jag har aldrig sakt fel namn till min pojkvän!

svar: joo

jag ahr aldrig haft en kk

svar: joo

har aldrig haft telefonsex!

svar: nej

jag har aldrig varit otrogen

svar: tyvärr

aldrig skämts för min pojkvän

svar: joo

jag har aldrig haft sex i en bil

svar: mm

g har aldrig haft sex i ett flygplan

svar: nej

jag har aldrig dejtat bara för att få sex

svar: jag har aldrig dejtat

jag har aldrig fått mionnesluckor när jag druckit alkohol

svar: joo

jag har aldrig sjukanmält mig för att ha varit bakis

svar: nej jag gick till skolan ändå

har aldrig haft sex med en kompis ex

svar: nej


Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0