modern warfare!

tjosan trosan ;)
just nu sitter ejnar och felicia och spelar modern warfare (stavning)
medans nilaz ska sitta vid datorn och dom ska snart hem, tyvärr,
det här var den sämsta nyår någonsin!

mamma ljög för mig.. igen.. killen jag älskar skiter i mig som vanligt,
mamma som skulle komma kom inte, för ALLA andra är viktigare än mig, sist höll jag på att kasta felicias mobil i väggen för att jag blev så förbannad!
men jag måste ta ngt för att ta de lungt! jag pallar fan inte med de här snart!

jag har fan inget att göra här egentligen, jag är ett misslyckat barn, jag lever på mina kompisar, jag har ingen annan än dom,

just nu har jag ingenting att skriva men jag bloggar väl senare via mobilen eller ngt!

puss love yah all ;*


if i had a life, if my heart stop beating, what can i do?
no one cares, whats happen to me is my secret,
all the blod that i´ve loosen, i just laugh at!
so much i care about mu life!


Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0