rööök!

sitter nu med ett vaket monster!
som skriver en novell :]
och så lyssnar jag på musik och har fett ont i läppen,
eftersom percingen är för liten, så jag ska typ köpa en ny på lördag om dave är där!

vi har nyss sett på one missed call 2, den första var amerikansk och den andra var japansk?
kan någon förklara det? :]
jag är lixom hemma eftersom jag har vääääääääärldens mensvärk,
jag hade det inatt oxå så jag kunde typ inte sova på länge!
inte bra idaa inte bra alltså!
min läpp e lite svullen, och det gör fucking ont alltså!
jag vet inte vad vi ska göra nu, eftersom vi inte har något liv,

asså jag måste verkligen börja hittta på ngt att skriva om i min blogg!
jag skriver typ om ointressanta saker, ni kan ju säga till om vad ni vill jag ska skriva om!

puss ;*


dom ni kanske ser så är jag osminkad och sen är det ett monster i hörnet :O

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0