bad idag då!

tjenare allihopa!
har badat idag med nilaz, älsklingen och simon!
robin badade typ ingenting men efter ett tag så hoppade han i och det var efter jag hoppat upp och värmt mig så då ville man ju inte bada någe mer!
men sen kom alla konstiga personer upp ur vattnet ( dom badade med cyklarna...)
Det var ganska pinsamt för typ ala kollade man ba (nej nej nej nej)
men sen vänjde jag mig och i slutet av badstunden så satt vi på en bänk och pratade medans jag försökte värma min lilla älskling som frös när de blåste :]
jag har börjat cykla jätte mycket på sista tiden men man måste ju få lite msukler på benen om man tänkte på hur smal jag var förut! vill inte bli så igen det var hemskt kan jag lova!!
men nu ska jag cykla några kilometer per dag för att få upp lite muskler sen blir det att träna armarna och då blir det typ att vara ute och lyfta saker eller något!
mina armar är faktiskt läskigt smala. det ända jag typ är stolt över på min kropp är typ min röv konstigt nog :]
Robin gillar den oxå så de är ju lungt :] men han gillar ju typ allt på min kropp men nu ska vi inte gå in på det (thihih)
nej men nu ska jag nog ta att spela lite wow med nilaz här!
mina armar är läskigt smala!!

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0