MUSIK!!!

hejsan allihopa!

sitter och lyssnar sönder eric saade låten så kan den typ utantill nu :] busigt^^ men han är ju så jävla snygg!! fan man skulle ju kunna bli tsm med han?!?

menmen, känner att jag har värsta bloggtorkan, har typ inget att skriva om just nu, förutom att jag saknar pj på ngt höger och vänster :] men, kärleken är ju svår som sagt!
vill ju träffa han innan jag far till teneriffa!

jag måste fixa kameran innan jag far till teneriffa så jag kan lägga ut lite bilder!
måste nog ta att fixa lite cash så jag kan köpa lite mys saker! men men, jag har typ bara 200 kr och det går typ till energidryck (ops) jag får inte dricka det för min fostermamma men vem bryr sig inte jag iallafall!
men nu ska jag faktiskt be lilla pontus att logga in på msn för jag har faktiskt huuuur tråkigt som helst,

puss<3




Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0