gamla låtar ;)

tjenare bloggen!

sitter och lyssnar på lite gamla låtar :) det kan vara ganska kul för man får upp massa minnen jue!
just nu lyssnar jag på fonky fresh - mina tårar blir till blod! min syster lyssnade på den när jag var liten så man kan ju den texten utantill!
en kompis skickade nyss över en ljudfil till mig där han spelat in när jag sjunger?!?!??!
har lyssnat på den och det var längesen han spelade in den! ska lägga in den på bloggen sen så får ni höra hur den låter.. menmen. har ju lovat er så!
imorgon blir det träningspass och fara ut och springa! hoppas inte det är så j´vla varmt ute så man svettas ihjäl, för då kommer man väl behöva 100 liter vatten ;O
det var ju 30 plusgrader igår och idag :O och det var typ 24 plus i vattnet?!
men nu ska jag dra och fixa naglarna och få bli omhändertagen lite. man måste ju vara fräsh nu på sommaren!
tänk! bara fyra dagar kvar till sommarlov!!

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0