lite varmt ute?

hejsan

sitter nu och gör ingenting som vanligt. fick skippa kemin för att det var för mycket trappor för mina stackars ben att gå uppför;) lite bortskämd kanske :]

men nu sitter nilaz i soffan och kollar på national geografi nånting sånt. och jag fick suget för att blogga!
jag har 5 cigaretter att kalra mig på och ska hitta utköpare som kan köpa eftersom man är lite bortskämd så klarar man sig alltid ;);)´

kanske ska fara och bada idag på vännäsbadet :D tror det kommer bli najjs nu om jag får :)
men man får ju alltid hoppas annars drönar jag väl hemma och gör ingenting -.-'
men fick nyss reda på att ja fick stanna för att bada :D
ibland älskar man sina foster föräldrar! OJ, just det. soc ringde igår och sa att jag fick stanna hos dom jag nu bor hos :D:D bra va ;)

 

men nu ska jag ta och gå ut och svalka mig lite, även fast det är varmare ute än inne men det finns ju vatten :)

puss :*

 


Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0