Ridit idag och nu massa film <3

hejsan!
sitter med mathilda nu och ska se film, idag har vi ridit och jag galloperade som var så jävla skönt, sen hoppade dom över ett hinder och jag hann inte uppfatta det och jag kan inte hoppa -.-' så jag typ ramlade av och hästen sprang iväg och mathilda och nea red iväg för att hämta den.
Och dom lämnade mig i skogen helt ensam med älgarna :O
så då konstig som jag är sa jag till mig själv att nu ska jag ta en cigg :P
så då rökte jag sen kom dom tillbaka och vi red tillbaka hem till nea. Sen satt jag och mathilda och åt upp alla neas kakor :] kanske lite tjocka eller?
nu ska mathilda blogga och vi har precis sett klart allt en tjej vill ha :]
puss
:*

Kommentarer
Postat av: Sara ! :-)

Jätte fin blogg du har.

Kolla gärna in min om du råkar få tid över ! :)

2011-06-03 @ 17:14:18
URL: http://sarasundstrand.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0