THIIIILLLLDDDDUUUUSSSS

tjenare männen och kvinnerna!
är med mathilda nu och lyssnar på lite toppen musik. nilaz väckte oss imorse... man blev ju jätteglad, och inte nog med det så skrämde han mig när jag gick ner för trappen-.-'
men idag sprang hundarna bort iallafall och vi cyklade för att hämta dom och jag och mathilda tog skogsvägen sen kom vi ut på en åker och då kom det typ 100000000000000 myggor och attackerade oss sen fick man typ panik för att det var så jävla många och dom var ju runt en överallt!! sen lånade jag ut min tröja till mathilda så hon inte skulle bli biten. men ajg hade klänning på mig så det gick ju jätte bra för mig... -.-'
men nu ska lilla thildus blogga iallafall.
puss<3

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0