fuck soc

jag orkar fan inte med det här längre.
kommer få ny familj, nytt ställe igen.
soc är bara jävla massa skit dom säger att dom ska hjälpa en men nej det gör dom inte!
dom flyttar runt oss som schackpjäser?
vi är fan levande männsikor exakt som dom?
hur jävla roligt skulle dom tycka det var att flyttas runt till nya familjer hela tiden?
ska fan säga det till dom.
och jag måste ju tydligen vara helt störd eftersom min fostermamma säger att jag inte har respekt mot vuxna?
men så länge vuxna har respekt mot mig har jag respekt mot dom.
men vuxna ska tydligen inte ha respekt mot barn?
vuxna ska inte behöva lyssna på barn heller utan det är bara fucking barn som ska lyssna på vuxna?
skirv om vem ni tycker har rätt.
jag eller min fostermamma

Kommentarer
Postat av: Hanna :)

Du Har alltid rätt Ida <3

2011-03-05 @ 20:25:51
Postat av: Alexander Strandberg

Tja.. Tänkte bara säga att du har så jävla rätt... Jag har LVU och vet hur det känns... jag har flyttat runt i typ halva jävla sverige P.G.A. Soc.



Så joina Min FB grupp... Du kommer¨nog gilla den... Den heter '' Alla vi som bor på Behandlingshem Och Tänker göra uppror mot Soc''

2012-03-20 @ 20:10:18





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0