jag har tråkigt!!

tjaah!!

sitter med lukas och nilaz och ser på family guy :)

imorgon blir det att fara till felicia som jag skrev tidigare, nu blev det reklam :9
okej ni behöver inte veta allt som händer :)
sen ska jag till min bror och hans tjej :)

som sagt jag ska bli faster :D
fast jag känner mig ganska gammal när jag säger ordet högt för mig själv :(

jag ska flytta härifrån...
soc ringde mig medans jag klippte mig..
och dom sa inte vart eller när dom sa att jag skulle flytta.
men mina krav att få göra det är att det nya fostret ska vara i vännäs!! och att jag ska få gå kvar på hammarskolan!
för dom fattar fan inte hur jobbigt det är..

men ska fortsätta se tv nu!

puss ;*


 


Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0