måste ha världen sötaste pojke :]

hejsan allihopa!
sitter just nu och lyssnar på söta låtar. pojken sa just en jäbligt söt sak :]
I: haha och jag ska äta mat nu :]<3
R: ät inte bara för mycket socker bara :]<3
I: Ha Ha jätteroligt -.-'<3
R: vad? :]<3
I: att jag bara inte ska äta för mycket socker..<3
R: för du är redan så söt så det jag sjukt ont <3
snacka om gullig <3
ska fixa naglarna nu och senare se på 8 mile tror jag :)
idag var vi på bussutflykt med skolan runt till massa ställen sen fick vi paus och äte inne i stan och där träffade jag mina älskade bröder ronnie och robin, snacka om att jag saknar dom så sjukt mycket alltså!!!
vi får nog höras senare
puss <3

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0