orkar inte mer...

förlåt för att jag skriver det här i bloggen men jag måste få ut det någonstans.
jag orkar inte med det här längre.
jag vill bara härifrpn, bort från allt,
får inte sova hos mina kompisar, får inte ha pojken som sover hos mig,
vad för jävla ställe är det här.
för att jag har gjort ett misstag..
som hon själv säger, alla är värda en andra chans.
men tydligen inte jag, jag är bara en liten skitunge utan rätt att säga ngt för att jag sitter i fosterhem.
snart går jag och kommer aldrig tillbaka..
och då går jag bort från allt, förevigt.
orkar verkligen inte med det här.
tänk om det hade varit ni.
som inte får träffa sin egen mormor,
som inte får träffa dom som står en närmast.

jag hatar allt just nu.
jag orkar inte prata med ngn längre.
livet är bara för mkt ibland



Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0