sommarplågor :]

sitter och lyssnar på 2009´s sommarplågor :]
asså tänk när vi blir äldre och säger åt våra barn att vi fanns på 1996 talet :O dom kommer typ tycka vi är gamla :]
men men har kört en liten vespa nu typ körde på en j¨vla ramp som jag typ klarade typ 2 ggr ;O
sen blir det att sitta vid datorn och lyssna på musik och kanske se en och annan film och smsa med pojken :)
imorgon blir det att fara till stan med hela 8an -.-'
kommer att vara ganska dryyygt..
taggar inte kommer att hamna med på nösta ute lista tror jag ? :O?
men man vet ju aldrig :] just nu lyssnar jag på reggae gammla låtar som jag lyssnar på förut..
imorgon när jag kommer hem så kommer en ny sida ur den såkallade ELVISBOKEN :]
så imorgon får ni inte glömma bort att läsa små älsklingar ;]
ska smsa med pojken nu!
puss <3

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0