HEjsan:-) Jag och felicia sitter på henne...

HEjsan:-) Jag och felicia sitter på hennes rum och lyssnar på twilight den fjärde boken:-) Fast det är lite random att lyssna på och inte läsa:) Btw felicia hälsar att hon har tråkigt=) Nu kom nilaz och ba - Ni måste ha dörren öppen! Vi ba: nej vi fryser! Ser du inte hur håren på idas ben reser sig? Även fast jag hade byxor på mig:-P Haha sen när jag och felicia var ute hon. ba jag spottade ääääända till trädet där borta!( och det var typ 10 meter bort) och du spottade bara till grillen?? Och sen när vi kom in så missadwe hon munnen när hon skulle dricka så de for på stolen ist! JÄVLA TOARULLE?! Och sen bad maloo henne att torka upp det:-P Aja ska typ sova nu vi får se om jag inte somnar och bloggar mer:-) Tjaaaooo;*


Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0