hemma<33

cha!

nu är jag hemma i gravmark, och sitter vid jonas dator, medans han och mamma sover :)
eller jag kom som lixom hem för flera timmar sen men de var förrns nu jag fick tag på en dator :)
imorgon sätter det av till lycksele!
för vi ska fira jul där med jonas mamma de kommer inte bli så kul tror jag eftersom jag alltid grinar på julafton,
just därför hatar jag julafton mer än mitt liv!

vi far typ tidigt imorgon, och jag ska få en julklapp av mormor och morfar men ajg vet redan vad dcet är det är en 14 mxp kamera :D taggaaa??

men idag har jag sovit, jag skulle egentligen upp kl 11 men jag sa till mig själv att jag skulle sova under reklamen, sen vakna när de var men sen ställde jag väckarn och den stängde av sig själv eller ngt!
så jag vilade men vaknade kl 4 när jag skulle hem, sen hade felicia egga mig på telfonen och ringt 12 ggr :/

nu ska jag sitta och se på simpsonsså vi höres <3


Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0