tjenix!

har varit i vännäs ikv!
hade kvarsittning en timme.......
men man ska ju ta igen det man förlorat. efter det så var jag och ida nyström nere på byn och väntade tills mathilda skulle sluta sin konfa.
har börjat sakna ö-vik alldeles för mycket att det är tråkigt, jag börjar typ gråta för att jag saknar de så mycket.
det känns jobbigt att lämna allt där borta. har börjat få åter min gamla dialekt som jag hade när jag var i ö-vik när jag var liten. så jag hör själv att det låter jäkligt konstigt.
testade sjunga idag och märkte att även när jag sjunger så hörs det lite ångermanlandska i de :]
bloggdesignen har påbörjats nu och vill grna ha lite tips på färger och sånt jag ska ha.
håller på att välja en bild till header som jag sen ska fixa upp.
men jag älskar bara att hålla på med det.
men nu ska jag nog se på film eller något.
btw har färgat håret idag och de ser lite sjukt ut så man är ju äönnu mer ginger nu än förut :]
(nu är det så att jag inte kan ladda in bilder från webbkameran så de är därför jag inte har lagt ut bilder)

puss ;*

Kommentarer
Postat av: :)

juste hur gick det med att lägga in video då du sjunger? :)

2011-04-27 @ 18:43:16





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0