irakkatt

nu sitter vi och pratar om katter i min ladgård!
det är tydligen isak som bor där, han brukar våldta mina höbalar :O
menmen, vi måste upp typ kl halv 8, fö de ta typ 30 min och få oss upp ur sängen, sen måste vi bestämma vilka kläder vi ska ha på stan imorgon!
vi får väl välja och sen ta kort och visa :D

ni borde läsa grejjen som jag och felixia gjorde!
ganska najjs!
men men, nu ska vi snart basta :D fan va najjs alltså! vi måste typ basta i hundra år för att de e så jääävla härligt!

menmen nu ska jag och felicia välja ut kläder har jag bestämt!

puss ;*


den här bilden ska likna felicia med alla cigaretter i munnen, hon brukar inte bränna upp pengarna direkt! men bilden på killen e faktiskt ganska lik hon! de är därför man borde göra som ida rrehnmark, älska felicia! och pizza


Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0