yoyo

har inte orkat blogga så mycket har varit sjuk-.-'

men idag så har jag typ varit nära på att spy hela dagen, inte najjs
men på torsdag ska jag och felicia åka snowboard, kan ni tänka er.
felicia åka snowboard?

men jag mutade henne så hon får ju skylla sig själv om hon inte åker..
men på lördag är hon tvingad att åka!
då måste jag ta många bilder,

just nu är hon som har rummet bredvid mig och tar kort för jag ser blixten ut genom springan på hennes dörr :p
hon har timer oxå om ni ville veta det :)

jag satt och tänkte att när sista twilight filmen kommer( breaking dawn) då kommer världen typ vara öde eftersom man blir helt fast vid dom. men jag hoppas dom tänker göra fler filmer med twilight, som typ harry potter eller något, för tänk er, en värld utan edward cullen? helt osannolikt, man får ju sitta och se samma filmer om och om igen.. jag blir ju bara tårögd jag tänker på det,

men ska röka nu pusspuss

breaking dawn, så länge vi båda andas<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: Haha, så kan det mycket väl vara! :D



Men du ahhahahahah intressant att alla får veta att jag har timer med ;)

2011-01-18 @ 19:42:30





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0