förkyld :]

hejsan!
sitter med mathilda nu och vi båda är förkyld och vi blev det av samma sak :]
Det var såhär att det luktade instängt i mitt rum och då öppnade jag fönstret sen glömde jag stänga det och nu sitter vi båda i mitt rum förkylda...
och vi får skylla på skolan oxå. för typ 2 dagar efter hade vi en bussutflykt och då var vi ute-.-'
kan som säga att det är deras fel..
imorgon blir det att fara till linnea och rida tror jag :D det var längesen jag red, det var typ på hösten tror jag eller början på våren :P
men det ska bli fett roligt iallafall :)
mattis ska ju sova här ikväll. blir nog att se allt e tjej vill ha!
det var ganska länge sen man såg den.
men nu ska söta mathilda blogga :]
puss :*

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0