one picture can say more than hundred words

(stavning på rubriken)

sitter just nu och vilar ryggen. har varit hemma idag som ni vet och har bärt 6 kubik ved sammanlagt för att stapla upp. fick välja att dammsuga hela huset eller hjälpa till att bära dum som jag e så valde jag det svåraste men det var roligt samtidigt som jobbigt.
men skönt är att idag har jag iallafall hunnit sola mig brun på magen iallafall :D
så nu är jag lite brun iallafall. jag har inte lyckats på benen än men det får vänta tills seanre ;]
imorgon blir det ikaros med lilla älsklings mathilda och man får ju hoppas att robin kommer oxå så kan man ju mysa med han ;)
ska fixa naglarna nu och se på film :)
Peace ^^

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0