hos ida!

hej alla bloggläsare!

sitter hemma hos ida nyström nu och läser olika bloggar!
igår var de ju valborg och jag var med massa små P-12er och ida o robin :)

nu sitter vi och ser på hem till midgård eller jag har sett de tidigare och de e bara jag som ser det ida hatar det typ och vill se ngt jävla bög andra avenyn :]

hah senare blir det att fostermamma hämtar mig och sen dra vidare i livet!

juste jag och foster broschan hedde upp studsmattan så nu är de bara att trimma magen igen:D

vet ni att man får mer magmuskler om man hoppar studsmatta.
ett tips till kissie kanske? eller vad sägerni?

 men nu ska jag vara social med lill ida

puss ;*

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0